esmaspäev, 21. september 2009

kool ikka kool



Tere!
Aeg on juba nii kaugel, et paljude õpilasteni hakkab jõudma koolistress. Võib juhtuda, et sellepärast olengi ma sellel õppeaastal meie kooliasutustes pettunud. Miks arvatakse, et kuiv õppimine on põnev???? Aga minu meelest on võimalik õppida ainult siis, kui õpitav kasvõi mingisugustki huvi tekitab. Siiamaani olen ma suutnud küll igasugu ainetest huvituda, aga nüüd on laiskus võimust võtnud.
Vähemalt pooltes koolitundides aeg lihtsalt venib! Ma olen rohkem kui kindel, et kui tundides võetaks ette midagi põnevat, isetegevuslikku ja uut sujuks ka õppimine palju paremini. Ma ei pea silmas mitte ajugümnastikat, millest meie kooliharidus ju peamiselt koosnebki, vaid mingeid praktilisi töid. Näiteks katseid füüsikas ja keemias (mida praegu on ebaõiglaselt vähe) või õuetunde bioloogias ja ajaloos. Õppida võiks mängulisemalt!
Nii et võtkem midagi ette!
Aitäh.

2 kommentaari:

andry ütles ...

Maailmas on olemas nn "igavesed küsimused"

Ma ei eelda, et küsimus, miks haridus on igav, peab olema igavene.

Aga tundub, et seda ta on.

Peter Brook: Kultuurisündmusest annab märku igavus

Anonüümne ütles ...

Kui mul koolis igav oli, siis ma tavaliselt lugesin tunnis. Enamasti jutukaid. Ja vahel ka siis, kui väga igav polnudki :)