kolmapäev, 23. september 2009

Tervislikust toitumisest ehk kuhu on peidetud mehed

Klassiõdesid on mul olnud üsna palju, aga alles viimaste nädalate jooksul olen ma enamikuga neist lähemalt tutvunud. Mõned neist, tuleb välja, on üliandekad kasatšokitantsijad. Kuid minu lemmikuks läbi aastate on ikkagi jäänud Tema.

Mulle tundub, et poolehoid pole ainult minupoolne, vaid tihti lausa minu poole. Sest aina tihedamini juhtub Tema mulle oma eramuresid usaldama.

Vene keele tunnis pihtis Ta järgmise loo:

„Tead, ma käisin hiljuti Tallinnas riidepoes. Ja ma nägin seal sellist meest! Ta seisis leti taga, oli vist müüja. Aga no sa ei kujuta ette ka, missugune see mees oli! Ta oli täiesti eriline. Ma vaatasin teda. Meil tekkis kohe side. Tema vaatas mind vastu. Sa ei saa küll aru, aga ta oli lihtsalt niiii ilus mees. Meie vahel kohe tekkis mingi side.

Ma ei saanud oma silmi talt ära pöörata, no sa ei kujuta ette ka, milline mees see oli. No ja siis ma seisin seal ja vaatasin talle otsa, naeratasin. Siis hakkasin silmadega allapoole liikuma.

Jõudsin ta nimesildini ja pidin šoki saama. Tead mis seal kirjas oli?!?

Ene!

MA PIDIN ŠOKI SAAMA!

Mina vaatan ilusat meest ja siis tuleb välja, et ta on naine. Mida see tähendab?!? Kas ma olen lesbi? Miks see siis peab alati niimoodi olema? Miks kõik ilusad mehed peavad naised olema?“

Mina jäin nõutuks. Ma ei osanud teda kuidagi aidata, veidi halb tunnegi oli selle pärast. Õnneks Tema ei pannud mu saamatust tähele ning juba vahetunnis saime minna puhvetisse porgandit ostma, mis on uus hitt-toode ja maksab vaid 1.50.-.

Ja selle postituse eesmärk oligi teilt küsida, et kas teie kooli puhvetis ka porgandit ja õuna müüakse lisaks saiakestele. Noo?

5 kommentaari:

Priit ütles ...

Meeste kohapealt ei oska ma midagi öelda.
Küll aga porgandeist.
Meil, erakas, on õunad puhvetis küll, aga porgandeid pole. Nende asemel on porganditega äravahetamiseni sarnased oranžid pulgakesed, mille juures juba kolm aastat silt "PROGAND". Olen kaua mõelnud, miks nad just progandid on ja mis neist porgandeist eristab, kuni lõpuks üks õpetajanna mu mure lahendas: progandid on lihtsalt väga krõmpsuvad porgandid.

Anonüümne ütles ...

ja , kuid mina pooldan lillkapsast ja tavalist kapsast hamba all krõbistamiseks

Lagle ütles ...

Õunu on vist küll, aga porgandeid (või progandeid) ei leidu.

andry ütles ...

Progand on tegelikult, nii väidavad viimsed teaduslikud uuringud, porgandid, milledele on peenarde äärde kasvu soodustamiseks kõlarid pandud, kust tuleb aina ja aina progerokki: Yes, Porcupine Tree, Dream theatre

Maria ütles ...

mu kooli kohvikus müüdi vanasti küll porgandit ja õuna ka vahel. ei tea, mis seis praegu on.