reede, 19. november 2010

Eila oli see päev



Olen elanud pika elu, nii suht koht.
Olen selle elu jooksul pikki maid maha kõndinud.
Olen selle elu jooksul suhtkoht tihti ka keppi teind, mõnikord pikemalt ja mõnikord lühemalt.

a vaat kõnnikeppinud polnud ma kunagi.

Eila oli see päev!!!!
Tänud sõber P-le assisteerimise eest
Uskumatult lahe tegevus


P.S. Uuuh. Ajaloolise Tõe huvides, et ta nägu ei krimpsutaks, tegelt oli see päev üleeila (10.11.10 - ilus nummer)



4 kommentaari:

Priit ütles ...

nädalaga panid natuke vist ikka mööda, minu mäletamist siiski 17.11.10. Mis oli ju ka täitsa ilus päev. Ja ega ma pole mingi Ajalooline Tõde.

siiski. mul oli väga hää meel selle ajaloolise sündmuse tunnistajaks olla.

andry ütles ...

Mmm. tegelikult ma eksisin meelega.
Segan jälgi, tead. Pärast Hermani vangistamist olen madalat profiili hoidma hakanud. Ei avalda ei rada, mida mööda sammun, ega aega.

FBI, Kapo, Säpo, Cia ja need muud sõnad, mõistad isegi, oled ju samuti spioon.

caequa

Maria ütles ...

:D :D

Priit ütles ...

Nojah, et aus olla, oli see siiski kolmapäev, 14.13.2010, eks ole?