reede, 30. mai 2008

Andres ja ananass

Tulin siis koolist täna koju ja mõtlesin, et võiks midagi põnevat osta, läksingi poodi ja ostsin endale ananassi.
Tegelikult enne kui ma räägin oma ananassist edasi, peaks ma blogisse kirjutama reedeti, aga kuna see reede olen mina Leedumaal, Balangas või kuskil seal, kirjutan ma praegu selle valmis ja Priidukene postitab siis selle. Põldma, Priit Põldma loomulikult.
Jõudsin koju ja avastasin, et ema polegi kodus, kuidas siis ananassi süüa??? Ma ise pole mingisugune suurem ananassi pooleks lõikaja. Masendav eks? Ei jäänudki muud üle, kui ma võtsin noa kätte ja vähemalt üritasin, jah eks öeldakse, et üritamine on pool võitu. See loomulikult ei aidanud. Võtsin uuesti noa kätte ja lõin selle sügavale ananassi sisse. Üritasin veel kord teda lõigata ja ei tule väljaaaaa. Vihastasin viskasin ananassi nurka ja noa kraanikaussi. Võtsin paari minuti pärast uuesti ananassi kätte ja murdsin ta julmalt pooleks, ja mis välja tuli- isu läks ära, kui ma seda sööma hakkasin. NO MILLE PÄRAST MA PIDIN KELL 12.00 PÄEVAL SELLISE ASJA PÄRAST NÄRVITSEMA? Igatahes mul läks hästi, rahunesin maha ja hakkasin kohvrit pakkima, ikkagi Leedumaale ju. Aga kui te kunagi ostate ananassi ja hakkate seda lõikama, küsige alati ema abi!
See on ohtlik, kodus ärge seda palun järgi tehke ja komplikatsioonide tekkimisel palun pöörduge arsti või apteekri poole.
Andres ja ananass- muide ananass on prügikastis juba poolteist tundi olnud. Ei tea kas peaks välja ka viima või?
Andres Novi, 28.05.2008

Kommentaare ei ole: