esmaspäev, 4. oktoober 2010

pea lugu teise autori loomingust!

mõtlesin, et selline pilt sobiks meie bloogi hästi, aga avastasin, et ei saa seda kuskile mujale panna, kui enda postituse sisse :/

maailmas juhtub huvitavaid asju. näiteks et noor ajakirjandushuviline õpilane kirjutab kohalikule lehele uudisnupu millestki, mis koolis toimus, ning kooli õppealajuhataja, kes on ühtlasi ka emakeeleõps, teeb selle ümber.
lihvib nurgelised kohad maha, parandab sõnakordused, võtab "mittevajaliku" info ära... juhtub!

lisaks sellele toimub veel, et Öökülm, üks räpibänd korraldab remixi võistluse. nad lasevad suvainimestel enda ühte lugu - "Seagripp 95" - muuta. ning praeguseks on neil koos 10 lugu, millest saab digisingel, mida on umbes nädala aja pärast võimalik internetist alla laadida. TASUTA!

näiteks mulle ei meeldiKS, kui mõne mu blogipostituse võtaks ja ümber kirjutaks, aga Mart Rauba (ehk Lord) Öökülmast ütles, et see on tema jaoks just põnev - kuulata, mida teised inimesed nende loominguga teevad.
olen nõus - kuulsin ka paari remiksi, päris lahedad!

seega kui tegemist on taolise "ümber tegemisega", nagu need remiksid, veel autorite lahkel loal ja üleskutsel... knock yourself out! ja see on äge. arvan, et see näitab küll lugupidamist.

samas tegin täna midagi, mis üldsegi ei lähe kokku mu üleskutselise pealkirjaga - kirusin ühe autori loominugt enda peas vaikselt. see oli väga lapsik ja mõttetu.

aga midagi juhtus veel, hakkasin kaminasse tuld tegema. ning mul oli üks Müürileht käepärast tulehakatiseks. võtsin sealt lehe, ja kivistusin.
kuna see leht kandis artiklit, mille oli kirjutanud, keda ma tean. tähendab, me ei ole sõbrad, aga tean, kes see kirjutaja on, milline ta välja näeb ja kuidas elab (natukene tean, ühel põhjusel, mitte stalkerlikult!!). ning artikkel oli millestki, millest ma tahtsin ka suvel kirjutada.

seega loobusin kamina kütmisest selle paberitükiga, ning panin selle aupaklikult lugemiseks kõrvale. austusest teise autori loomingu vastu. 

ning panin tulesöödaks järgmise lehe, teise  - tundmatu - autori loominguga :)

Kommentaare ei ole: