kolmapäev, 20. oktoober 2010

Mitte all, vaid hoopis peal.

Kuda see seal Pipis oligi. Et Pipi läks Tommy ja Annikaga linna peale šoppama ja hängima, ja märkas apteekri aknal silti ja palus Annikal see silt ette lugeda, ja Annika luges, et "Kas te kannatate tedretähtede all?", mis peale Pipi tungis sedamaid apteeki, jäi apteekri nina all seisma, tegi end suureks ja pikaks ja laiaks ning teatas: "EI!"

"Mis "ei", ei suutnud apteeker mõista.

Pipi siis seletas, et "Ma ei kannata mingil juhul tedretähtede all."

Apteeker imestas, et "kuda nii, noor preili, mis jutt see on. Teil ju nägu üleni tedretähti täis."

"Jah, aga need tedretähed meeldivad mulle hirmsasti," teatas Pipi ja avaldas soovi, (kui ma õieti mäletan) osta mingit möksi, mis veelgi rohkem tedretäppe tekitaks.

Hää küll, hää küll. Mina nüüd eriti kindlalt väita ei saa, et mulle mu haigus hirmsasti meeldiks. Kusjuures igatsugu möksi, et see tõbi veel enam pead tõstaks, oleks iisi osta ja tarbida (kasvõi kanepit).
Aga ma julgen öelda, et ma juba pikemat aega ei kannata oma haiguse ALL.
Ma kannatan küll, aga ma kannatan oma haiguse PEAL.
Me maadleme, ja kuradima kaua oli nii, et tema kägistas mind ja mina jaksasin ainult siputada või tõmmelda.
Aga nüüd olen mina ta haardesse saanud, kui tahan, kägistan, kui ei taha, ei kägista.


Mis videosse puutub: sama tähtis selles loos on järgmine video



White Rabbit - Jefferson Airplane
One pill makes you larger
And one pill makes you small
And the ones that mother gives you
Don't do anything at all
Go ask Alice
When she's ten feet tall

And if you go chasing rabbits
And you know you're going to fall
Tell 'em a hookah smoking caterpillar
Has given you the call
Call Alice
When she was just small

When men on the chessboard
Get up and tell you where to go
And you've just had some kind of mushroom
And your mind is moving slow
Go ask Alice
I think she'll know

When logic and proportion
Have fallen sloppy dead
And the White Knight is talking backwards
And the Red Queen's "off with her head!"
Remember what the dormouse said;
"Keep YOUR HEAD

5 kommentaari:

Maria ütles ...

kannatada haiguse peal, vot see on TASE! mul on hea meel Su üle :)

andry ütles ...

mitte "kilbiga või kilbi peal", vaid
"kolbiga või kahe kilbiga".

See lause on võet mingist Makarenko raamatust (järjekordne pedagoogist homo, muide, mul hakkab vahepeal tekkima tunne, et hea meesõpetaja ei saagi muidu olla hea õpetaja, kui pole homo), kus lauset "kilbiga või kilbi peal" peetakse kommunaaridele alandavaks, sest kommunaar ei lähe võitlusse kaotama.
Nii ka mina.
REESSEN

andry ütles ...

"kolbiga" p.o "kilbiga"

Maria ütles ...

aga Michael - sinu sõnul parim inkaõps - ei ole homo ju!!

andry ütles ...

Hee, ... krt... a äkki on... latentne...

a ma olen jahmund, et Paul Ariste ntx oli.

Ja maailma parim pransaõps L.L. on raudselt gei. Aga toredamat õpsi pole mu jaoks, tema impulss on isegi suurem, kui Maikeli oma...

...eeeh, sattusime teema otsa..
äge diskussioon.

ma ise ka päris hää õps old...
mida järelda da da sest`?

Häda dada igavest?

papebri