pühapäev, 26. detsember 2010

PP saab plussi,TP saab mitu

Jätkates traditsiooni, mille tõi Magasiini armastusväärne ja põhimõttekindel Pia Maria - hinnata ja kommenteerida ajakirjandusguruks peetava PP töid ja tegemisi (kellest ei mina ega PM eriti lugu ei pea)...

... tahaks esitada ühe PP (Priit Pulleritsi) tõeliselt avarapilgulise ja krambivaba arvamusloo.
Oldagu lahked.


Aga mitu plussi rohkem saab pika ja selge ja sügava arvamusloo eest hoopis üks teine mees


Ja kui keegi teab, millega tegeleb meesterahvas nimega Peeter, siis antagu palun teada ka siinkohal kommentaariumis.

My Father's Eyes



4 kommentaari:

Maria ütles ...

Pullekas oma ma-ei-usu-kliimasoojenemist-jutuga on lihtsalt üks pime ameerikaimetleja. lick my balls, PP!

samas - mulle näiteks õpetati seda, et kliimasoojenemine on pärisnähtus, koolis - ja ülima tõena.
mu isale õpetati (ei tea, kas konkreetselt koolis, aga...) et religioon on nõrkadele, ja seda "tarkust" järgib ta siiani.

seega on põnevad need inimesed, kes on kuidagi teistmoodi kliimasoojenemist kui reaalsuseks hakanud pidama.

TP artikkel oli ka hea, kuni mingi hetkeni, kuni lõpetasin selel lugemise, kuna hakkas igav. ka Pulleka artiklit ma läbi ei lugenud - arvan lihtsalt, et parem lugeda raamatuid, kui seda...

andry ütles ...

Loe Pulleka lugu lõpuni, jobuke.
Ta kasutab puänti võttena haruharva, sedakorda on asi asjalik.

A mis Pauli jutusse puutub, proovi korra veel. Ja silmade teema, see on ju ometi hea, või mis arvad sina, vana meediaringi peatoimetaja.

andry ütles ...

ja muide, meile tiinaga taoti pähe aatompommihirmu. Võttis aega, kuni sellest lahti saama hakkasime.

(See on põhjus, miks mulle meeldib hirmsasti Kärdu FB profiilipilt. Avara mõtlemisega neiu, see Kärt von Kunda. A see on fakt, mida korrata pole tegelt suht mõtet.)

Maria ütles ...

ei loe, ei loe, ei loe, ei loe lõpuni pullekat. ma ei viitsi, täna pole see päev, ega ka homme...

jaa, silmad-silmad! silmad?