pühapäev, 1. märts 2009

Kaks rõõmsat olmeanekdooti

Naine: (kolmanda päeva varahommikul pärast silmaoperatsiooni) Vaata, kas ma olen pärast operatsiooni teist nägu läinud.

Mees:
(vaatab uurivalt, lausub pärast pausi mõtlikult) Ma vaatasin küll, kohe hommikul, sa oled sellise sileda ja värske näoga.


Naine:
Ei, ma vaatasin peegli ees, mu silmajoon on nagu teine ja kulm on üleval ja.


Mees:
(Pärast pausi) Lolluke. Sa lihtsalt näed nüüd, mis nägu sa oled.


XXXXXX

Veidi hiljem samal hommikul. Mõlemad peavad pikemaks ajaks kodunt lahkuma, mees juba väljub, naine peab kolmveerand tundi hiljem järele tulema, et siis bussijaamas uuesti kokku saada.
Kraanikausis on hunnik pesemata nõusid. Mees on veidi aja eest vaadanud nõusid ja vaadanud kella, tal pole aega neid ära pesta

Mees: (ukselt) Kuule, kui sa viitsid, pese nõud ära, eks.

Naine: (kahtlevalt-küsivalt) Mhm.

Mees:
Mul on lihtsalt nii hea tunne, kui ma tean, et mina lähen ära ja sina pesed nõusid ja.


Naine:
Mh. Hakka siis minema juba.


Mees:
Sa oled kalla.


Naine:
Mh.

Kommentaare ei ole: