pühapäev, 21. juuni 2009

Sõnad ja helid, nõksud ja konksud



Mundris kartulid võtsid
Caesari salatit nähes end rivvi
" Vivat imperator, surmaminejad tervitavad sind!"
hõikasid tungeldes nad.
Vasikareis ja lehmakülg
andsid au ja teatasid:
"Meid ootab sõja hakklihamasin.
Lubage rindele sööta meid-"

On aeg on aeg on aeg.
Aeg on aeg on aeg.
Oh aeg armas aeg.

Jeesus ripub pidevalt ristil ja muudkui muheleb.
Buddha naeratab kanepikoni hambus,
vaid Muhamed Ali kortsutab kulmu
kuna kõigil ta naistel on päevad.
Lenin ja Kim Il Sung lamavad
kumbki oma marmorist mausoleumis,
mis aja silmis küprokist on tehtud.
"Kuule, räägi oma auvahtkonna poistega,
tule, mängime öösel reisi ümber maailma," kutsub Vladimir Iljitš.
Aga Kim Il Sung vastab:"
Ma enam ei taha,
ma enam ei või,
ma ei saa."

On aeg on aeg on aeg
Aeg on aeg on aeg.
Oh aeg armas aeg.

Ema on ärkvel ja askeldab alles,
sest tankid ei maga ka veel
nad hüüavad kahuritorudest kooris:
"Põmm-põmm! Me oleme kogu aeg teel."
Poirot keerutab vuntsi
räägib hallidest teadagi millest.
Kalender tiksub kui takso.
Eh, päev, sekund, aasta või kuu
on kõik kokku vaid mõõdetav umbluu.

On aeg on aeg on aeg
Aeg on aeg on aeg.
Oh aeg armas aeg.
Armas aeg.

Kui sa seda loed,
mu poeg või tütar või sõber,
Oh aeg oh aeg
eriti aga seda sulle ütlen, vaenlane mu
On aeg on aeg
ära vaata DVD-lt või Elioni DigiTV-st
filmi Bob Dylanist nimega
I'm not there
Oh sina, sa armas aeg

Sest nii ka sinuga juhtuda võib.
Et selliseid tekste kirjutada võid.

Kommentaare ei ole: