esmaspäev, 22. juuni 2009

Osalen "Selgeltnägijate tuleproovis"


Lösutasin teleka ees.

Kanal 2 näitas mingit reklaam. Et sügisel et hakkab jooksma mingi saade, kus vaadatakse, kui selgelt keegi näeb. Kõva pappi pidi antama, kes kõige selgemalt näeb ja. Vaata aga!

Palusin ühel lähedasel inimesel tõsta üles suvaline arv näppe. Seda ta ka tegi. Ma nägin, ausõna, töiesti selgelt, et ta oli tõstnud kolm näppu ja ta ise ka oli selle väitega nõus ning kinnitas seda.


Juubeldasime terve perega! Sest nii tegime kindlaks, et ma olen selgeltnägija ning võin saatest osa võtta ja papi endale võtta. Vägev!

Jääge siis meie kanalile, elage mulle kaasa.

P.S. Vähe murelikuks teeb mind asjaolu, et kui hiljem katset pimedas vannitoas kordasime, ei näinud ma isegi seda mitte, mitu näppu ma ise olin üles tõstnud. Aga ma loodan, et nii karme katsumusi saates läbi tegema ei pea.
Kui nii siiski läheb, õnneks aega treenida on, saade ei alga homme.

Kommentaare ei ole: