neljapäev, 7. jaanuar 2010

Kiri sõbralt


Fred Jüssi tunnistab oma vestluses Urmas Otiga (raamat nimega "Mr Fred" - soovitan igati), et talle meeldib "päris" kirju ja kaarte saata.

Tihti saab ta kirjasaajalt vastuseks telefonikõne, milles mainitakse, et Jüssi kiri oli ainuke "päris" kiri, mille adressaat aasta jooksul on saanud. Kõiksugu arved ja reklaamid, mis küll nimelise pöördumisega algavad, ei kuulu siinkohal ju kuidagi kõneainesse, eks ole.

Ka mulle meeldib kirju kirjutada ja saata, kuid kahjuks saan neid väga vähe vastu.
Eile ent oli see päev.

Hea sõber saatis mulle patsaka ajalehti, Virumaa Toetajat, ja ühtlasi oli ümbrikus väike paberileheke.
See tegi mu sisemuse soojaks, eriti südame piirkonnas.
Toon kirja siinkohal ära, kahju, et ma seda skanneerida ei saa, sest käekirjas peegelduvad väga ilusti kirjutaja veetlevad puusanõksud ning randmeviiped.

Paberi ülemisel äärel on salapärane valem, is meenutab keskkooli aegset keemiakonspekti:

B12+B6+B1= Milgam
ma N

Kiri ise kõlab nii:

Kulla Andry!

Mõtlesin, et lihtsalt lehti on ju nadi saata, peaks ikka mõne rea kirjutama kah. Saadan siis uue aasta puhul sulle mulle tundmatu ravimi retsepti. Ja ole rõõmus - seda ravimit ei lähe sul vaja - nii nagu miljoneid teisigi tinktuure, tablette ja süste ja salve ja antibiootikume jne. (kui, siis ainult mõnda üksikut ja imevähe). No on ju hästi. Ole terve ja tervitatud! Sinu K

Kommentaare ei ole: