laupäev, 25. september 2010

Esimeseks olemise rõõm

Lõpetasin kusagi augustikuus teistkordselt Split Secondi mängu.
BTW, see on esimene arvutimäng, milles ma oma pojast tegijam olen.



Selle auks võime kõik koos vaadata maailma ühte esimest arvutimängu. Pidi see aga kõige esimese mängija jaoks põnev olema!

3 kommentaari:

Maria ütles ...

ma ei saa ikkagi eriti arvutimängudest aru.

kuigi tunnistan üles, et sims2 ja sims 3 on mulle omal ajal päris toredad olnud, ja olen neid päevade kaupa mänginud, eriti üle-eelmisel talvel... kui oli Tartus lumetorm, ja väljas oli peaaegu võimatu käia, siis need kolm kõige hullemat päeva olid mul mänguparadiis.

läksin hommikul välja, ostsin endale Vau piparmündi jäätise ühika lähedal asuvast poest, istusin arvuti taha ja mängisin nii, et ranne suitses!

aga kümnetest autosõidumängudest ei saa ma kohe ÜLDSE aru...

võite selgitada, aga ei pea. vahel ka ei tohi - lihtsalt võimatu mõista, miks Teile, armsad meesolendid meeldib ekraani vahendusel autoga sõita. :)

see ei ole üldse halvustav kommentaar, lihtsalt imestan.

eero ütles ...

Andry, huvitav mäng sul leitud, ulmekas :D
tahaks ka kellegiga võidu teha.

Maria, sellest on kasu! oleks võimalus taoliste autodega päevast-päeva reaalselt ringi ajada, kulutamata raha rehvide-bensu-jne peale, siis teeks seda.
lisaks reaalsemate mängude puhul saad mingi tunnetuse mis juhtub kui miskit nii teed.
uuringut tõestavad et vastavaid arvutimänge mänginud inimesed reageerivad seda nõudvas olukorras vajadusel kiiremini kui need kes ei mänginud. silmaarstid arvavad ka midagi asjast...

andry ütles ...

see võidukimamine on lihtsalt meesterahvaste rõõm, olla kellestki kiirem ja parem ja tugevam ja .... kui muud üle ei jää, siis ehk ka nutikam

No ja lisaks veel võimalus mitte teha seda, mis oleks mõtestatum ja mida võiks ja peaks tegema