laupäev, 26. juuli 2008

Back, back ja veel kord back.

Ma olen tagasi ja miks ma olen tagasi? Ma pole päris ammu juba blogi kirjutanud ja too varahommik, kui ma ootasin Priitu ja varahommikust bussi, mõtlesin, et blogi tuleb teemaks nii bussis, kui trammis, kui praamis. Ega ma ei eksinud, nii see läkski. Istusime bussi ja natukese aja pärast võttis Priit selle teemaks. Laites mind, kiites Peetrit. Muretsedes küljendaja pärast ja jälle kiites Peetrit ja neid, kes blogi õigeaegselt kirjutavad, vihjates siis mulle, et ma pole seda üldsegi kohe teinud. Vahepeal mõtlesin ma, et jah jätaks selle blogi kirjutamise sinnapaika ja elaks, tehes mitte midagi. Kuid mõndadel momentidel, kui me ei rääkinud, vaid loksusime lihtsalt bussis pealinna poole, hakkasin ma mõtlema, ma ei saa nii, mulle meeldib kirjutada blogisse, mis siis, et ma seda harva teen. Ma ka mõtlesin, et nüüdsest püüan ma seda viga parandada ja hakata kirjutama õigeaegselt. Ma tean, et te mind ei igatsenud aga ma teid küll igatsesin! Järgmise asjana, mis ma kavatsen teha on lugeda läbi, kõik, kõik kuni viimse sissekandeni, mis te kirjutanud olete.

Tegusat suve teile! Aah, üks küsimus veel, kas te ikka ujumas olete käinud?

Kommentaare ei ole: