reede, 18. juuli 2008

E nagu ema...

Ma arvan, et paljudes aabitsates ja koolitundides on E täht ja ema seotud, nii et ma pole just ülioriginaalne. Aga minu ema...

  • Joob sobival aastaajal hommikumantlis aias hommikuti kohvi.
  • Tahtis mulle nimeks panna Rasmus, kuni minu sünnihetkeni.
  • Võib teatada, et on dieedil, samal ajal šokolaadikomme suhu pistes.
  • Armastab, et asjad oleks omal kohal. Eriti käärid.
  • Ei kannata toas kärbseid.
  • Väitis, et tema väiksena oma vennaga ei kakelnud.
  • Kasutab mu väikse venna raporteerimise kohaselt koledat sõna “magama”. Eriti koolipäevadel pärast kella 21.
  • Omandas minu puberteediajal n + 1 viisi mulle öelda, et ma pole paks.
  • Kõige rohkem meeldivad talle nelinurkse šokolaadiga pulgajäätise kaks ülemist nurka.
  • Kudus mulle Pipi Pikksuka nuku, kel oli üks jalg pikem kui teine.
  • Tal on kaks lemmikpoliitikut. Üks neist Marko Mihkelson, teine Sven Mikser. Iga kord kui nad uudistest teleekraanile ilmuvad, rõhutab ta selle üle. Seepärast ma sageli ei kuulegi, mida nad ütlevad.
  • On minu heahea sõbranna.


Kommentaare ei ole: