reede, 18. juuli 2008

Eiffel

Hei, Mina siin jah Mina jah siin ja osadele kahjuks jälle kirjutamas. kuid ma tahtsin sulle kirjutada kus ma praegu olen. Ma olen kõigi armunute meelsipaigas... Eiffeli tornis ja kujuta ette seda veel aasta kõige romantilisemal päeval... Emadepäeval. Kujuta ette seda rõõmu ja romantikat mis mind praegu valdab. Kujuta ette et kunagi peeti seda kohta häbiväärseks ja taheti maha lammutada kuigi see on maailma kõige kõrgem ehitis vähemalt kirjutamise hetkel. Oleks ma teadnud et talvel siin uisutada saab oleks reisi talveks plaaninud aga enam pole midagi parata. Ma imestan et siin ainult nii vähe inimesi on täna on ju ikkagi emadepäev. Ma usun et sind ei huvitaks selle ajaloolised faktid niiet selleks korraks pean sulle jälle lehvitama ja ütlema et kunagi näeme.Tsau Sina

Kommentaare ei ole: