kolmapäev, 2. juuli 2008

California cliffid ja mäestikud

Mäestik...Mäestik???
Mis kuradi mäestik?
ma räägin Californiast.....
Ilusad naised ja kuum ööelu.....
Tõsi??? ei ole, ma ei mõtle nii, ma mõtlesin sellest Victor.C.F romaanist kus ta midagi rääkis naistest, ahh tegelikult? Tegelikult mõtlesin selle just välja, petsin lugeja (sinu) ootusi sellega, et räägin tarka juttu.....
Coca Cola reklaam? ei....
Venekeele C tähendab ikka eestikeeles s tähte, jabur?
jah, sest venekeel on mõjutatud.....ladina keelest?
Ladina omakorda koera keelest, too on mõjutatud jällegist hiina keelest ja hiina keel mõjutatud inglis keelest.....

Ladina keeles tunneme sõna huy, guy and 1n...and on...
Inglise keeles tunneme seda sama sõna C kettana
ma ei räägi teile õhuvärskendajatest mis on mõjutatud Coca Cola reklaamile...
Haige?
ok...
Ma pean monoloogi paberile andmast teile andamit olla andam teile et anda teile andamit...
See pole Caolifornia mäestikuga seotud, eriti veel cliffidega...sest ma ei anna neid teile, te ise püüdlete selle poole...
Mina viin teid mäe jalamile, teie ronige mäest ülesse

See on ilus Caolifornia lillepeenar, iganaise unistus....
Teiegi mehed võtke õppust ja viige niipalju lilli, või rentige California jalam naisele, et kinkida talle looduslike lilli...
ei peagi koju viima naisele ja otse sealt tema voodile et anda talle aimu sellest mis tegelikult toimub.....
Cyberelu looduses?
ääääh, unustame....
Aname vabadusele võimaluse olla vaba et tunda ennast vabana kord kui ta vabana suutis vaba olla....
Seda ütles....Mina
Ärge piinage minu monoloogist Googlet , et teada et vaba ei olegi päris vaba kui ta vaba tahtis olla....Vaba ei ole kunagi vaba, ta täidab oma kohustust, olla vaba, see on ju piinamine?
Ta pole ju Vaba kui ta vaba peab olema....
Mis ta siis tegelikult olema peaks??

Austatud Post Option, ma tahaks sind nii väga näppida, sest neid kommentaare lugedes mis ma kirjutasin.....ebanormaalne?
Seega, View blog ja blogi postitatud

1 kommentaar:

andry ütles ...

selle koha pealt äärmiselt tähelepanuväärne sissekanne siinses blogis, et esindab sellist haruldast zhanri nagu automaatkirjutamine. Teadvuse vool.

Raske lugeda, aga põnev.