esmaspäev, 19. jaanuar 2009

versus

protest2009

VS

propaganda2009

7 kommentaari:

andry ütles ...

tänks.
ilma sinuta oleks maha maganud.

lyccas mõtte liikuma

ja nautisin lakoonilist kujundust.

tänks veel kord

andry ütles ...

tuli veel väheke päheke, et äkki Sa heietad, et keda valima minnes valida.

Tsiteerin Tõnu Kaalepit.(Mälu järgi) Valiksin sotsid, kui nad midagi teeksid. Aga ei tee ju.

Ma ise valin küll sotse, seepärast, et olen kaua sotsiaaldemokraatlikus riigis elanud.
Kus kontrooll ei tule rongis inimesele kallala, kus pakistanlastest rongijuht ringutab end kohvikus sama rahulikult kui kõrvalllauas istub businesman, kes hetk hiljem oma uhiuude Volvosse kaob.
Põhiline, kus lapsed on täiskasvanutega võrdsed.

Tead, mõnedki rootslased võdistasid õudusest õölgu, kui laususin, et tulen maalt, kus laps räägib siis, kui kana pissib.

eero ütles ...

kui hetkel valmised oleks siis:
no keskerakonna uus slogan sealt teiselt lingilt - meie poliitika on linnusitt tuuleklaasil - sobib neile hästi ja ütleb ka minu arvamuse nendest. ninasarvikul oleks aeg minna, kui muidu mitte siis jalad ees.
reform keeras asja natuke pahasti ära, vähemalt meedia vahendusel on selline mulje. oleks ma reformi valinud siis mul oleks praegu häbi. samas ma saan aru, keerati midagi perse - siis peab keegi lahkuma. valiti kantsler. hea küll. ma saan aru et kui juba kantsler läks siis ei saa enam minister minna, sest siis on ju ministeeriumi ladvik täiesti uus asemel ja see oleks nagu sinu pea minu oma otsa toppimine - ei tööta lihtsalt. selles osas las see Maripuu istub seal edasi. aga jääb ka selline mulje, et reformil on pink otsas, hea käik oleks olnud see olnud, kui kantsler oleks jäänud, aga reform oleks enda pingilt uue ministri asemele lükanud. lisaks tundub Ansip mulle selles osas meelepärane, et praegusel ajal (krahh jne) ongi vaja kindlat kätt ja ühte poliitikat mida ajada. kui kesk saaks v6imule, siis oleks lihtsalt pekkis meil. ma ei tea mida nad hakkaks ajama.
rahvaliit - neist ma arvan niipalju, et loosungid on head, siht on hea, aga vahendid, vat need on sitad. ei valiks küll mitte mingi hinnaga.
sotsid - ma ei tea, ei ole kohe m6elnud et kui sotsiaaldemokraatlikud nad näiteks euroopa l6ikes on. äkki on euroopa keskmine partei sotsiaaldemokraatlikum kui meie sots-demid. kuigi nad oleks mu teine valik. muidugi selle partei eriti hea näide on ju Ivari Padar, ta istub kindlalt hetkel k6ige kuumemal pingil (isegi kuumem kui see punane mida näeme t6e-tunnis), aga hakkama saab ju väga hästi ja käitub 6igesti - enam ei ole mingit vassimist ja salatsemist, nüüd peab välja ütlema nii nagu on.
rohelised - neid valikski. esiteks Marek Strandberg poliitikuna tundub sümpaatne ja teab mida teha, kuidas selleni j6uda, ühes6naga omab visiooni. aga selles osas ma rohelistega ei n6usu et igal juhul tuleks tuumajaamast hoiduda. tuumajaam v6iks olla, aga mitte poliitiline :) ja roheliste suur trump kindlasti - nad ei tee reklaami endale :!:
ühes poliitikute väitlussaates kuulsin just kuidas keegi vist Rahvaliidust Rohelisi mingis m6ttes kiitis - öeldi välja et mis koalitsioonileppese alles on jäänud on need ideed ja meelsus, mis sai sinna pandud just Roheliste poolt ,enne kui nad sealt minema aeti, muu - koalitsioonileppe eesmärgid jms on nüüd pea kättesaamatud sellesamuse krahh-babahhi t6ttu.

Maria ütles ...

teie kommentaare lugedes tekkis tahtmine ka midagi öelda...
kui valimised on, valin kasv6i keskerakonna kiusamiseks reformikad, kuigi nad ei ole just parim erakond. kui teaksin, et ma saaksin anda 100 häält sama erakonna poolt, annaksin need rohelistele.

Anonüümne ütles ...

Ma valin Kristlikud Demokraadid. Neil võiks riigikogus ka 1 koht olla,tsiteerides Jaan Krossi:" Meie saame suured olla vai vaimult."

Maria ütles ...

kristlikud demokraadid on napakad, mu arvates ja põhjendan: nad (kristlased) räägivad ligimesearmastusest ja siis lähevad homode paraadile teise inimesse ebakindlust süstima ja vihkamist üles näitama. nii nad küll kedgi ei aita ega armasta. üldse palju eestlasi, kes on hakanud pärast nõukaaega religioosseteks, on vindi veits üe keeranud ja seepärast suhtun neisse ettevaatlikult.
muidugi üks koht ei teeks ühelegi parteile liiga, aga mõõdukus on voorus, mida tasub silmas pidada (kui võin nii öelda)

andry ütles ...

Seda, et eesti rahvas saab suur olla vaid vaimult ei öelnud mitte Jaan Kross, vaid see mees, kes kümnekroonise peal on.

Aga valimistest. Ma vist kuhugi juba kirjutasin või kellelegi ütlesin, osundades Tõnu Kaalepit: ma valiksin sotsid, kui nad midagi ära teeks. Aga ei tee ju.

Siiski, mina valin sotsid, nende taga on ajud, keda ma usaldan. Ja mul on sotsiaaldemoktraatlikus riigis elamisest pikk kogemus. Veenas ikka küll