kolmapäev, 28. jaanuar 2009

Nüüd saab terve aasta pulli

Seoses sellesamusega... et noh... oot- oot, mis ma tahtsingi ütleda... seda et.... igatahes on nüüd nii, et... daamised ja härrased... aa.. õigus jah... käes on ju... misasi siis, huvitav küll... polegi nagu midagi mul käes.... mul jällegi on jäänud tühjad pihud... ei-ei, mitte nii... mitte seda... õigus! meelde tuli! ... käes on ju pühvliaasta.

Seega, palju õnne pühvlile. Esiteks sellepärast, et nii kenad lehmad tema olemasolu üle rõõmustavad. Lisaks sellepärast, et pole sel pühvlil midagi molutada ega mäletseda. Tegusid on vaja teha. Siin on nimekiri. Oldagu lahked, loetagu läbi ja viidagu ellu.




  • Et eestlased mõistaksid, kuivõrd lahedad on vene inimesed ja vene kultuur ja vastupidi. (AE)
  • Et kliima jaheneks. (PP)
  • Et Euroopa kultuuripealinn 2011 saaks omale kultuurse meeri. (PP)
  • Et õpetajad jääksid Eestisse ja õpilased ka. (PP)
  • Et oleks iga päev vähemalt 17 põhjust kooli minemiseks. (KL)
  • Et Pihlaka kohvikus mängiks vaiksem muusika. (AE)
  • Et kodututele kassidele oleks pühvli aasta hea aasta. (LMT)
  • Et Hagar lõpuks ometi rohelist teed pakuks ja teleka kaotaks. (KL)
  • Et Rakveres avataks hip-hop treeningsaalid. (PK)
  • Et kõik oleks parem kui varem. (PP)
  • Et Kärt leiaks toreda peika ja see peika oleks...tõesti tore. (AE)
  • Et kõik pillid alati hääles püsiksid. (KL)
  • Et mu vend mulle elektrikitarrimängu selgeks õpetaks. (PK)
  • Et Pluuto kuulutataks jälle planeediks. (PP)
  • Et me ärkaks igal hommikul hea tujuga. Ja läheks magama ka. (AE)
  • Et jahimehed ei laseks enam akendesse kuuliauke. (LMT)
  • Et Peeter endale lõpuks ometi habeme kasvataks ja võib-olla Priit ja. (KL)
  • Et Harry Potter läbi kamina Art Cafesse lendaks. (PK)
  • Et T-tähed ei muutuks enam ühtedeks. (LMT)
  • Et Postimees pühendaks ühe A4 laupäeval noortele. (PK)
  • Et jahimehed laseksid loomade asemel kuuliauke püssidesse. (PP)
  • Et ma saaks lõpuks aru, mida tähendab Spiel, mida Vahing, Unt ja need teised hullud kogu aeg mängisid. (AE)
  • Et ma kohtuksin sõbraliku vampiiriga. (LMT) + PILT!
  • Et kõik kuradi materialistid kaugustesse kaoks. (KL)
  • Et ma teeksin Priit Pulleritsu või Priit Pulleritsiga intervjuu. (PK)
  • Et nafta asemel hakkaksime energiat saama Strandbergilt. (PP)
  • Et tõde tõuseks ja õitseks. (AE)
  • Et kõik lapsed läheksid hommikul kooli heameelega. (AE)
  • Et Eesti vutikoondis võidaks Brasiiliat 10:0. (AE)
  • Et Nickelback esineks Rakvere vallimäel. (PK)
  • Et Magasiin ilmutaks end vähemalt korra supernumbrina. (KL)
  • Et vikerkaare otsas oleks kullakang. (LMT)
  • Et Harry Potteri saaga jätkuks. (PK)
  • Et kõik soovid täituks. (PP)
  • Et Vahur Kersna mindki intervjueeriks. (PK)
  • Et koolid muutuksid vägivallast vabaks. (PK)
  • Et ka suvel söödaks piparkooke. (LMT)
  • Et kliima enam ei soojeneks. (LMT)
  • Et Araali meri hakkaks kasvama. (LMT)
  • Et Rakvere eragümnaasiumis stardiks õpilasesindus. (PK)
  • Et saaksin palju uusi tarkusi,teadmisi ammutada. (EB)
  • Et oleksin oma tulevikuplaanides kindel. (EB)
  • Et mul oleks laiem silmaring ja ma avastaksin MAAILMA :) läbi reisimise (EB)
  • Et ma jõuaks endas selgusele, et mis saab pärast keskkooli. (EB)
  • Et leiaksin uusi sõpru, et õpilastel läheks hinnetega hästi ja kevad ruttu tuleks. (MT)
  • Et ma oleksin õnnelik ka edaspidi ja üle kõige soovin kõike head oma sõpradele ja tuttavatele. (JK)
  • Et inimesed naerataksid palju. (MM)
  • Et päike paistaks. (EK)
  • Et maailmas oleks rahu. (LK)
  • Et ma lõpetaksin üheksanda klassi väga-väga heade hinnetega. (EK)
  • Et tuleks hea seeneaasta. (LK)
  • Et igaüks leiaks oma Rekka. (MM)
  • Et Eestimaa külades leiduks rohkem maju, kus oleksid kanad, lehmad, sead ja hobused. (JS)
  • Et ma õpiks kõigile talutavat kohvi valmistama. (LT)
  • Et Chuck Norris enam Hollywoodis filme ei rikuks.(LT)
  • Et Eesti oskaks kokku panna riigieelarve ilma toetusi vähendamata, vaid pingisoojendajate palku vähendades.(LT)
  • Et Õhtu Hommikult midagi õpiks.(LT)
  • Et rohelised marsimehikesed lõpuks kapist välja tuleks.(LT)
  • Et Olav Mäe jääks igavesti Eragümnaasiumisse. (MM)
  • Et Hermann Simm saaks õiglase karistuse. (LK)
  • Et kõik muu oleks ka korras. (EK)
Soovisid: Kärt Lindlo, Lagle Maria Tamm, Peeter Karjus, Priit Põldma, Andry Ervald, Eleri Kang, Jaana Skvortsova, Liisa Tulvik, Maris Toomel, Cäty Torm, Elina Bandurina, Maris Alanurm, Maarja Männiste, Liina Klammer.

Ühtlasi teatame, et mõnedki me seast on asunud asju ajama, et see, mis soovitud, ka täide saaks viidud.

Hurraa! Edasi uute kõrgendike poole, seltsimehed!

2 kommentaari:

Lagle ütles ...

minu nimi on valesti kirjutatud. jälle.:)

andry ütles ...

Vabanda.

Mismoodi õieti on?

Kusjuures minu perekonnanime on loetud ja kirjutatud Esvald ja Osvald ja mis iganes.

Seda seni, kuni ma iseendaks hakkasin.

Hakka Sina ka järjest rohkem iseendaks