reede, 16. jaanuar 2009

I´m in love with my car

Vaatasin eile õhtul VH 1, sealt tuli Final Countdowni sarjas 50 parimat autodega seotud musavideot, päris põnev oli, aga läksin magama, enne kui asi esikümneni jõudis, haigutasin küll tükk aega visalt ja rammisin Une-Matile kõhtu, et esikümme ära näha, aga Une-Mati tegi andis mulle mingil hetkel kiire lõuahaagi, mis pildi tasku viis.

Mu isiklikud parimad autolaulud oleksid olnud
3 "Alanis Morrisette ja "Ironic".
Alanis on siin oma nelikrollis nii lustlik ja mängurõõmus, et teeb mul alati tuju heaks, kui seda videot näen. Mõnikord piisab lihtsalt selle video peale mõtlemisestki. Lisaks, no kõva tekst.

2. R.E.M. "Everybody Hurts".
Kuninglik hümn elamise valust ja allaandmatusest ja... Need sissepiilumised inimeste mõttemaailma ülelibiseva kaamera abil, läbi sisemonoloogide. R.E.M.-i frontman Michael Stipe on rääkinud, et talle on kirjutanud mitmed inimesed, kes on kavatsenud enesetappu teha ja peale selle laulu kuulamist oma plaanist loobusid. "Everybody hurts and everybody cries .. sometimes... don't throw your hand... hang on. Kahju, et ma juutjuubist originaalvideot ei leidnud.

And the winner is

1. Janis Joplin ja "Mercedes-Benz"
Terav, räigelt ja rögisevalt satiiriline, okseleajavalt täpne, aktuaalse sõnumiga seni, kuni kapitalism kestab ja inimene on kasuahne.
Ka kõige lihtsam võimalus eitada jumalat. "Et ma palvetasin ja palvetasin, aga ei ole mul Mersut. Seega, jumalat pole."
Mispeale tasuks vestluspartnerile vastata:" Aga color TV sul ju on."

Ausalt öeldes ei meeldi mulle koostada esikolmikuid, vaid esinelikuid. Täna hommikul leidsin MTV-st neljanda autolaulu. Bändilt, keda ma eales asjaks pole pidanud.
Aga muss on hea, plikad mängivad oma rolli hästi, väga meisterlikult keritakse pinget üles, lõpp on loomulik, aga ahastamapanev nagu Thelmal ja Loiusel, ja need maastikud, need maastikud. Olen ju ise kaks aastat Siberis elanud.
Lisaväärtusena: klipp on algselt tehtud vene keeles ning kes hoolega jälgib, näeb ka ise, et lauljanna suu ütleb mitte "Not Gonna get us", vaid "Nas ne daganjajut).



Kas on mõni hea autolaul, mida teisedki teada võiks? Ühe neist panin pealkirjaks (Queen), aga minu esinelikusse see trügida ei suudaks.

5 kommentaari:

eero ütles ...

aga millal sind motika seljas s6itmas näeb?

andry ütles ...

on muide nähtud.

Aga millal järgmine kord saab olema, sõltub sellest, millal mõni semu motikaga külla tuleb.

Maria ütles ...

autolaul oleks nagu "Little Red Corvette", aga see on ka amelemislaul, mis vihjab millelegi enamale kui juhuseks, aga et laul on kirjutatud printsimoodi seksilem6tlemapanevalt, on kuulaja asi, kas see on armastuslaul, ihalejate h66rumislaul v6i autolaul. ei väida, et k6ik seda teadma peaksid, aga m6ni teab...

andry ütles ...

Little Red Corvette on jummmalast hea laul muideks. Oli ka tabelis

Ja mulle meeldib muuseas ka Roxette´ Joyride, kah kergelt amelevad seal, aga mis siis

Eesti keeles on ka häid autolaule, aga maru vähe. Ntx mingi vana oopus, kuidas väike poiss aitab isal auto jaoks raha korjata, aga isa keeldub autot ostmast, ja poiss kurdab emmele, et issi ei osta autot, "kuigi mul on juba korjatud kolm rubla". Lapse jaoks kohutavalt suur summa omal ajal:)

SEEKORD PAROOLISÕNA EI TAHETA

Ja eile oli 50 best riffs ever. See oli nii põnev, et vaatasin lõpuni.
NUMMER UNO
LED ZEPPELIN ja
WHOLE LOTTA LOVE

Aga tabelid on nagu nad on.
Satisfaction, kus on minu meelest väääääääga tugev riff, oli 11.

Ja Free All Right Now,
mu üks lemmikriffe oli kuues vist

Ja Smells like a Teen Spirit 7.

3. Oli Sabbathi Paranoid (hm?)
2. Dire Straitsi Monet for Nothing

Anonüümne ütles ...

Autolaul.... Greenday Holiday

kusjuures autolaul autolauluks,

rokime edasi!" :)