pühapäev, 17. mai 2009

Tutvustuseks

Juhtus nii, et reede õhtul kohtusid ühes nooblis Rakvere kohvikus särasilmne Laks, lambalaps Pets, kurjapilkne Priidik, ilusasoengne Andry ja noh mina olin ka.

Arutati tähtsatel teemadel. Võiks isegi öelda, et inimsugu sai hukust päästetud.

Kõige muu seas kohtuti põgusalt VT kultuurseima Inna Grünfeldtiga. Ja nagu ikka suurte eeskujudega kohtudes juhtub, tipnes ka meie õhtu fotosessiooniga.

Pildid ei tulnud parima kvaliteediga ega kõige õigema suurusega, aga säilitamist väärivad siiski. (Pildilt puudub Lagle, läks vist laulma.)








(Kes suudab välja mõelda, mis koomiksi-, filmi-, koopategelast Andry parempoolsel pildil meenutab, saab kommi. Mina ei saanud hakkama, aga tahaks teada. Jääbki muidu piinama.)

6 kommentaari:

andry ütles ...

Inna G on pildil keskel, tal on pääs punane mütsike, suul punane naeratus ja hinges helged mõtted

samperi

andry ütles ...

Vastates Kärdu küsimustele
Oma parematel (sic!) päevadel olen alati samastunud kellamees Kvasi modoga Notre Dame töökohaks kel, oma halvemal hetkel pean end parajalt pikaks meheks oma parimates aastates

andry ütles ...

Ja kärt
PALUN PEKSA PETSI, ET TAL OLEKS IGA KORD FOTOKAS KAASAS, RRRRRAISK

taavet ütles ...

kui ma andryt õige nurga alt vaatan, siis meenutab ta nuuskmõmmikut

andry ütles ...

jah, eks ole, ega eriti ei tea, millal ma tulen ja millal ma lähen.

Ja kuhu ma välja jõuan.
Aga küll ma jõuan.

Ja põhiline, mulle meeldib Muumiorus asju kihama panna ja lausa ehk isegi kerget paanikat tekitada.

Heh, Kärt pani täitsa foorumi püsti, ma vaatan

taavet ütles ...

mis foorumi?