neljapäev, 14. mai 2009

Jube, kui ilus on armastus (viimane Dylan)


Eellugu, küsin plaadipoes, et kas teil Bruce Springsteeni viimast on?
Müüja vaatab arvutist, küsib enne, et kas kõva P-ga.

Raamatupoodide müüjad ei loe raamatuid ega tea neist ja plaadipoodide müüjad kuulavad raadiot. Noh, mitte kõik, aga siiski.

Küsisin ka Dylani viimast. Kah pold. Ma siis laulan ise.

"Well I Love You pretty baby"
Midagi nii banaalselt suudab jäägitult usutavalt laulda aint Dylan.

Selle laulu tehti nüüd ka film. Pöörane film.
IFC and IFC.com are proud to present the first look at a short film for Bob Dylan's new song "Beyond Here Lies Nothin'", directed by Nash Edgerton and featuring Amanda Aardsma and Joel Stoffer. Visit IFC.com for an exclusive look at the film. It will air on IFC tonight at 10:15 p.m.

Siin see on:

Tekst, kes nüansse tahab puurida:

Beyond here lies nothing

Oh well, I love you pretty baby
You're the only love I've ever known
Just as long as you stay with me
The whole world is my throne
Beyond here lies nothin'
Nothin' we can call our own

Well, I'm movin' after midnight
Down boulevards of broken cars
Don't know what I'd do without it
Without this love that we call ours
Beyond here lies nothin'
Nothin' but the moon and stars

Down every street there's a window
And every window's made of glass
We'll keep on lovin' pretty baby
For as long as love will last
Beyond here lies nothin'
But the mountains of the past

Well, my ship is in the harbor
And the sails are spread
Listen to me, pretty baby
Lay your hand upon my head
Beyond here lies nothin'
Nothin' done and nothin' said

JUBE, KUI ILUS ON ARMASTUS!

Kes täiuslikku maitseelamust jaksab tahta, otsib üles Loomingu 2008/1 ja loeb läbi Peeter Sauteri näidendi "Keldris".

Dylan oleks filmi nigu Sauteri pealt maha pand.


3 kommentaari:

Kärt ütles ...

Oooo!!
Ooo!!
Oooooo!!!

Oota, ma imestan veel. (Kui imestus läbi, siis on ehk miskit tarka ka kosta.)

Maria ütles ...

Cool. ma vaatasin näiteks "I'm not there'i" ja see oli nii cool, eriti Cate Blanchett Bobina. soovitan seda palju vaadata, kes ei ole veel näinud.

ja see "Beyond Here Lies Nothing" on nii nunnu siilihäälega lauldud (paremat võrdlust ma ei oska tuua..), et on mu lemmik Dylanilt siiani.

andry ütles ...

see siilihääl on hea jah,

muide, mulle meenub, kuidas eero sind kord mitte pikalt ei saat, a soovitas siili lakkuda.

Kärdu; kas sa arvasid, et olen surnud.

Ei, ma olen lihtsalt haige, tead ju küll.

Ikka ja jälle, üles ja alla, nii see kiik käib.

Aa, ja Maria: nii hirmus tänulik selle siirupisissekande eest.

Et keegi midagi ilma utsita mata ja innusta mata teeb

Aga mina võin surra, Magasiin ei sure, muide.