pühapäev, 17. mai 2009

Ikoon sai infarkti


Käisime eile naiseraasukesega (või mis raasuke ta nii väga enam), anyway, käisime taga eile kinos.
"Wrestler" ja Mickey Rourke.

Tagasiteel ütles Tiina:
"Minu jaoks... see film räägib mehest, kes ei osanud üldse mõelda nende peale, kes teda ümbritsevad."
Mina noogutasin.

Paarkümmend sammu hiljem laususin:
"Ja samas... võib ju öelda, eks ole, see film rääkis mehes, kes käis oma tee uhkelt lõpuni."
Tiina noogutas.

Enne koduväravat leidsime, et eriti hea on see õrn meestevahelise vendluse teema ses filmis. Jah, õrn. Jah, filmis, mis räägib wrestlingust.

Üks asi on vaieldamatu, Mickey Rourke teeb Rollide Rolli. VAU, millise! Ja mismoodi!

Asjast annab maitse suhu ka treiler

Muide, seda filmi TASUB VAADATA KINOEKRAANIL.
Need matsud, mütakad, äginad ja käginad...

Õrn, liigutav, vägivaldne ja aus film.

4 kommentaari:

andry ütles ...

Tahan veel juurde hõigata, et loo lõpp jääb vingelt avatuks.

Me ikka kindlalt ei tea, mis mehest saab

taavet ütles ...

Sai infarkti?

Tore Sind hoos näha :)

andry ütles ...

tead, ei ole tore

ma ei ole HOOS

mõtle ise, saad aru, ma avalikus ruumis ei seleta

taavet ütles ...

No pigem ma mõtlesin et adra taga sättimas, suksut patsutamas.