esmaspäev, 18. mai 2009

Innoke ja Irjake said MTV käest põske


I & I tegid Eurovisiooniga päris huvitava lükke, kommenteerisid seda oma blogis pilgu läbi, et kes esinejaist on homo. Noh, midagi tarka ega vaimukat sealt ei tuld kahjuks, ma isegi pean seda homoviha õhutamiseks, seega nõmedaks sammuks.

Pealkirja panin I & I stiilis, kergelt hommage nagu. Ehkki kasutasin siiski eufemismi.

Aga hetk tagasi sattusin telekat klõpsima ja MTV pealt tuli TOP 10 gayd.
Pagan, et saade oli juba lõppppemas, mängis 2. koha laul. REM ja Electrolite.

Mõtlesin siis, et kes esimeseks saab (nagu oleks tegemist miski suusasprindi või ujumisvõistlusega), pakkusin Pet Shop Boysi, aga tuli muidugi vana hea Elton John koos Kiki Deega

Otsisin MTV kodukalt, et kes võiksid olla 8 eelmist, aga ei leidnud, pakun, et nende seas olid Boy George, Marc Almond (üks mu elu eredamaid konstertelamusi on tema konsterdid Tallinnas ja Stockholmis), Pink (kes on bi), Tracy Chapman, Erasure, rohkem nagu ei kargagi pähe popis olulisi tegijaid.

Keda teema tõmbab, oldagu lahked

Jah, nõmedad olete Inno ja Irja Tähismaa oma gay liiniga, midagi pole teha. Tähtis pole where you are from. Tähtis on where you are at.

Aga see ei sega mul teist lugu pidamast. Olge, kes olete.

P.S. Ei saa lisamata jätta, et mu ellu kuuluvad kaks õpetajat, kes muutsid mu elu, mu füüsikaõps ja NLiidu parim noortevõrkpalli treener Raimund Pundi ja mu prantsuse keele õpetaja Lauri Leesi, genad geid mõlemad.

6 kommentaari:

andry ütles ...

häh, tuleb välja george maikel on kah, ma arvasin, et ta on ikka naistemees

taavet ütles ...

maikel ikka meestemees jah. geilaav on truulaav.

vahepeal lugesin kah I&I-d. Algul oli isegi huvitav, nüüd jälle kohutav. Lõpetasin selle jama lugemise, sadomasohhism pole minu rida. Tundub,et rõõmu asemel nad tunnevad ainult kahjurõõmu. Kurb tegelikult.

andry ütles ...

kusjuures, sain nendega juhuslikult tänava peal tuttavaks, rääkisime jutukest nii viis mintsi, ja sa tead... meeldivad ja intelligentsed ja tundlikud ja ...

Laiutab käsi

taavet ütles ...

Tead, see on nagu telekaga: vaatad iga juppi eraldi - kõik on töökorras. Paned teleka siis kokku - ja ikka pilt virvendab. Ja aru ei saa kus viga om.

Võibolla on tegu "internet fuckward theory" erinähuga:
http://www.economicdisasterarea.com/?page_id=543

andry ütles ...

ei, ma arvan, et see on meelehaigus pluss sitt karma

omaette teema on, et nad teavad, mis teema seljas sõita, et lugejaid tõmmata, ega löö risti ette

aga ma kordan, ma pean neist lugu

ka internet fuckward on hea seletus asjale

taavet ütles ...

meistrid meeleheites olemee....
sitta karmat nokimeee....
umph. ma ainult 4-5 tundi maganud.