teisipäev, 17. juuni 2008

Click-click (veebireklaami müüjate keeles raha)

Täna pidin ma enda jaoks tegema taaskord mõttelise märke sinna “kausta”, mis sisaldab ülevaadet Eesti meediakanalites toimuvast, mis omandatud iseenda nahal ja silmade läbi.

Seal on juba “Rosa Salvaje” ehk “Metsik roos” kui kõikseeesimenejailusam seebikas, mida pool või rohkemgi Eestit vaatas, seal hulgas kõik mõistlikud inimesed, kes hiljem endam ühtegi seebikat pole jälginud.

Tsileluseriaal “Baar”, mida ma ei jälginud ja mistõttu tundsin, kuidas ma muutusin sotsiaalselt kohati abituks, kui ma ei suutnud mõista koolikaaslaste ohkeid. (Mis Kristjan? Kust ta välja hääletati?)

Noh jah. Ja tegelikult mahub siia veel palju toredaid asju ja neid “jamasid”, mida ma ise olen kokku keeranud.

Aga 17. juuni 2008 läheb kirja päevana, kui varastatud rabarber ületas uudisekünnise.


Kommentaare ei ole: