pühapäev, 29. juuni 2008

Ette panek & ette kääne

Peeter, kes oma vanemaid salapärastel pöhjustel lammasteks peab, kirjutas me blogi yhe loo taga yhes kommentaaris midagi, mis ehk teistele märkamata jäi, mis on kuid ehk vägagi oluline. Vaatame selle korraks yle. Tsiteerin Lambukest:

“nii:) joon siinpool ekraani red-bulli,
joon kohvi , sügan juukseid, tubake soojake, telekas uriseb, mingi superstaari saade , äh seda pole mulle vaja, olen iseenda superstaar.

Saan hakkama küll, juuksed rulli ja minek võiks kohe lausuda. Aga ma ei lausu ma lausa KUTSUN! RAHVAS ! KIRJUTAGE KOMME niimoodi, naamoodi tagasiside , ühtsus särk ja värk ja kõik see nagu pillist tuleb.

Valelikkus ja üleküllus pole soovitatavad.

Retsept: kirjuta, oota, kirjuta soravalt, postita, mõtle. Joo kohvi. Soovitatavalt kolmveerand topsi piima, natuke mett, ja veerandi jagu kohvi, seda kergemat ülemiselt riiulilt mis hoitud helgemateks päevadeks.

PS: aga millal on üleküllus lubatud, kas seda saab lubada.

PPS: Mis see jutt köik tähendab?”

Haa!

Haa. Ahaa!

Minu meelest see tähendab head loovat mõtet. Önge otsas on kala ja mitte väike. Kas ei läigata ta soomused kuidagi kuldselt koguni?

Omaenese lugude taha ISE kommide kirjutamine on mu meelest väga rumal enesekoinimine. Kirjutaja peab leidma aega pöhiteksti kirjutades köik hetkel vajalik, köik,mis parajasti maailmas olemas, ära öelda. See on kyll vöimatu, a ta peab pyydma. Nagunii tuleb midagi veel pähe, pärast poole, aga mis tehtud, see tehtud. Red Bulli, isegi kohvi, ma siiski ei soovitaks, värske öhk ja kylm vesi annavad värskema ja selgema pildi. Ma ei saa aru, miks kirjutamist seostatakse mönuainete tarbimisega, aga tunnistan, et olen ise ka ntx kohvisõltuvuses old. Ja olen nikotiinisöltuvuses siiani, eriti kirjutades.

Aga jah, köiki asju yhekorraga ära ei kirjuta. Lootu setu. Akeelah, me yhine söbrake, ta ka pyydis köiki vöörsönu ära öppida. Päris selge, köiki ta ei oska siiani.(Sellest hoolimata - siinkohalteen ettepaneku vötta Akeelah Magasiini auliikmeks. Kes on poolt,andku siis märku.?)

Aga väga vägagi kasulik oleks meil omavahel yksteist kommenteerida. Ma ytleks selllises pisut seksuaalses kontekstis: on olemas viljatuid vahekordi ja viljastavaid vahekordi. See oleks viljastav.

Tasuks möelda, mida kirjutada. Kivirähk on öeld, et teda jätavad suht kylmaks kommid stiilis “hästi paned, Andrus” vöi “mine p****se mees”. Aga talle meediv on, kui keegi midagi lisab, täiendab, oma mälestusi juurde toob, analüüsib, kui inimesed hakkavad omavahel rääkima.

Vaadake siinkohal näiteks ta värskeima Päevalehe loo kommentaare! Minu meelest on lausa uskumatult põnev, ja naljakas, ja lollakas, kuhu need teinekord välja jöuavad. Aga see köik on osa kultuurist. Ka allkirjutanu on lisanud oma tagasihoidliku panuse.

http://www.epl.ee/arvamus/433883&kommentaarid=0

Jaan nii edasi, Jaan nii tagasi. Suva,kas Kross, Tätte, Kaplinski vöi kodanik Kaera, kes pidevalt pöllu peal kykitab, alati kohe valmis välja kargama.

Dixi!

P.S. Löpetuseks lisan möned oma lemmikunstniku pildid. Ettekääne on mul olemas, ta perenimi algab Ehee tähega. Nii et alljärgnev on väike G alerii.
Ja mis Peetri arvamusse puutub, mida ma siin edastan, ega keegi EI PEA nii arvama.
Kuid... Te vöiksite kommentaarides siiski midagi arvata. :D:D







2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mis selle kunstniku nimi on?

andry ütles ...

Hea kysimus.

Kunstniku perekonnanimi on Escher, väga väärt mees, guugelda ja vaata.

Kui tohib teada, miks sinu nimi laibach on?