neljapäev, 19. november 2009

Palju õnne Kersti Nigesenile


Vanalinna Hariduskolleegiumi juhataja Kersti Nigesen oli üks kahest, kes sel aastal Aadu Luukase missioonipreemia said.

Oi mul on hea meel ta pärast.

Et olen ise ka selles koolis Kersti alluvana ja Kersti kõrval töötanud, muresid ja rõõmusid jaganud, otsinud ja leidnud, saanud ja kaotanud, mõtteid ja tundeid maast üles korjanud ja neid sinna katki pillanud, ta poegadega koos matkamas käinud ja reklaame teinud, temaga kakelnud ja vaielnud, ta peale urisenud ja aastate pikkuselt tülis olnud, siis ära leppinud...

Kuna me mõlemad lapsed on selles koolis käinud (mitte Kersi ja minu ühised)...

siis on mul sama tunne kui peategelasel Kornei Tšukovski lasteraamatust "Tibu".
Tsiteerin:" Tibu ajas kuke eeskujul pea kuklasse ja kisas: Ki-ki-ki- kii. Olen ka nokamees. Olen ka mokamees. Ja kukkus platsi pepuli lompi tagasi."
Palju õnne, Kersti.

(Edasi läheb raamatus, et Konn aga naeris seda nähes (Ha ha haa. Kuke vastu sa küll ei saa.)


Pildil ülemisel: Kersti Nigesen koos kaasteelisega hariduses ja elus (Ülo Vooglaid on kaasteelise nimi)
Pildil alumisel siinsete ridade kirjutaja;)

Kommentaare ei ole: