laupäev, 19. detsember 2009

Naised, mis teil viga on?


Eile hommikul avastasid kaks keskealist, elukogenud ja rahuliku meelelaadiga naist, et meie korteris elab hiir.

"Meil on hiir!"
"Ahah." tegin mina.

"Ma nägin kui ta jooksis!" kaebas teine.
"Saad sa aru, meil on hiir!!!"
"Saan küll, mis siis on?"

"MEIL ON HIIR, ME PEAME MIDAGI TEGEMA!"

Naissugu, mis teiega on?
Miks te kardate hiiri?
Kas see on mingi atavistlik hirm
aegadest, mil tuli iga toidutüki nimel
valvel olla.

Kas te olete nagu elevandid, kes pidid
hiiri pelgama, kuna hiir ronib londist sisse?

Ausõna ei saa aru.
Peab vist jfgi.

7 kommentaari:

eero ütles ...

tundub et postituse lõpus jooksis nimetet hiir üle klaviatuuri. :D

Jane ütles ...

Haha .. mina ei tea, mis nende hiirte ja naistega on, aga mulle küll meeldiks. Võibolla ma pisut kiiksuga ka;)

Anonüümne ütles ...

No jah, mina ei saa aru, mis neil meestel viga on?
Hiir majas tähendab hulka näritud ja rämpsuks muudetud toitu.. no umbes nagu mehed toota oskavad..
Hiir majas tähendab prahti igal pool... just nagu mehed just toota oskavad...
Lisaks on ta selline hall ja räpane.. just nagu mehed ...
Kamoon, ühte meest tuleb taluda... hiirel ei ole siis enam kohta :D

m. ütles ...

Mees, ära üldista! Mina, naine, näiteks ei karda hiiri.

andry ütles ...

oh, ega ma ei õeld, et kõik

enamus ikka kardab

Maria ütles ...

ma ka ei tea, miks nad kardavad. võibolla sellepärast, et nende emad ja vanaemad alati karjuma hakkasid, kui hiirt nägid.

aga algne põhjus jääb ikka saladuseks...

andry ütles ...

jfgi

a ei viitsi

mõnus, kui millegi üle mõistatada saad

a mulle tundub ka, et selles on midagi ürgset, mitte nagu seal eespool väidetakse, et mees ja hiir mõlemad sittavad