reede, 6. veebruar 2009

Nüüd siis olen liputaja?

Kohtasin üleeila kauget sõpra, viimati nägime nii aastat 21 tagasi.
Sõber Gor ja tema vend Armen on pärit kaugelt ja soojalt maalt, Gorist on vahepeal saanud väga kõrgel kohal tegija ühes maailma suurimatest linnadest, ja sellele vaatamata, ta sinder on täpselt samasuguseks jäänud.

No ja eile kutsus ta meid Olümpsi sauna 26. korruse kõrgusel. Seisin seal paljalt duši all, minu ja linna vahel oli maast laeni aken, vaatasin linna ja mõtlesin, et olen mina aga liputaja.

Huvitav oli, et vahepeal käisime rõdu pääl suitsu tegemas, seal aknaklaasi meie ja maailma vahel polnud, ja sealt alla vaadates tuli kõva kõrgusekartus kallale.

Täna küsiti mu käest esimest korda meie blogi aadressi. Ühel teisel sõbrakesel hääl oli arvuti jonnima hakanud ja kõik ära unustanud. Saatsin rõõmuga.

Ja kurvastasin sinna otsa, et põhiliselt mina siia blokki kirjutan.


Kas olen seepärast nüüd liputaja?

Kommentaare ei ole: